8,0. Vurderingen af den samlede museumsoplevelse er
højere blandt de øvrige museumsbrugere, der oftere
bruger museer, hvor vurderingen ligger på 8,6. Denne
forskel indikerer, at en bedre museumsoplevelse forøger
chancen for fere besøg fra den enkelte bruger – ligesom
det i øvrigt forøger chancen for, at brugeren vælger at
anbefale museet til andre. Både den direkte og den indi-
rekte efekt kan have indfydelse på museets besøgstal.
Et andet udtryk for, hvor tilfredse brugerne er med mu-
seumsoplevelsen, er, hvorvidt de vil anbefale museet til
andre. På baggrund af brugernes villighed til at anbefale
museet på en skala fra 0 til 10 inddeles de i tre kategori-
er, der beskriver deres villighed til at anbefale museet til
andre. 63% af museumsbrugerne er ambassadører, der
er de mest tilbøjelige til at anbefale museet til venner og
familie. 27% er passive og vil hverken fraråde eller anbe-
fale andre at besøge museet, mens de resterende 10% er
kritikere, som ikke vil anbefale museet til andre. Billedet
er det samme på tværs af museumskategorier.
I hvilken grad brugerne er villige til at anbefale mu-
seet til andre, hænger tæt sammen med den samlede
tilfredshed med museumsbesøget. Som fgur 4.2 viser,
er ambassadørerne mere positive i deres vurdering af
museumsbesøget end de passive og kritikerne.
Blandt ambassadørerne er der ligeledes en større andel
af kvinder, ligesom anbefalingsvilligheden stiger med
alderen og uddannelsesniveauet.
Museernes kerneydelser og services
Brugernes vurdering af museernes kerneydelser og
services i 2018 ligner til forveksling vurderingen i 2017.
Det parameter, brugerne vurderer højest, er medarbej-
dernes venlighed og imødekommenhed med 9,3. Dernæst
kommer atmosfæren og muligheden for at være et rart sted,
begge med 8,8. De områder, som brugerne vurderer
lavest og dermed er mindst tilfredse med, er muligheden
for at deltage aktivt med 7,2, formidling via brug af digi-
tale medier med 7,6 og brugeroplevelsen for børn med 7,8.
En analyse af de 25% mest tilfredse og de 25% mindst
tilfredse museumsbrugere viser, at der for fere af museets
The truth is, AI automation is a must for any online business if you want faster results and profit
But I understand how expensive each of these AI chatbots costs monthly…
That’s why I created a solution that helps you access the vault of any Premium AI without paying a dime.
These AIs cost thousands of dollars monthly but you are getting them for almost FREEE on a single dashboard Neuro.
Neuro is the first-ever Universal AI App that helps you search the vault and unlock any AI Model in the online Market.
>> Click here to access all Premium AI Models on a single dashboard: https://www.dollartip.info/neuro .
Here is how it works;
You ask Neuro anything and it replies with the results INSTANTLY, whether videos, designs, animation, content, voices, chatbots and so on.
This means you will never need to pay for any AI App again.
Imagine saving thousands of dollars on monthly subscriptions yet you get optimized results on your website and sales.
It’s time to allow our 99+ AI Model to work for you while you sit back and make the cash.
>> Click here to access all Premium AI Models on a single dashboard: https://www.dollartip.info/neuro .
Let me ask you?
How would it feel to relieve yourself of those monthly payments draining your pocket?
And you can still enjoy using all the AI you can ever set your mind on.
This is a game change for any business owner, freelancer or marketer.
So hurry if you don’t have to miss this opportunity.
>> Click here to access all Premium AI Models on a single dashboard: https://www.dollartip.info/neuro .
Christopher Jones
UNSUBSCRIBE: https://www.dollartip.info/unsubscribe/?d=isabellas-bofhouse.dk
Address: 840 Maud Street
Dover, DE 19901